Samsung Syncmaster 940BF Review

Darth Dre 7 juli 2006, 1.018 views

Samsung Syncmaster 940BF

Pluspunten

• veel instellings mogenlijkheden
  • zowel dvi als vga kabel
  • (nog) geen pixel defect
  • snel bereikbare econemie mode

Minpunten

• niet in hoogte verstelbaar

2 stuks gekocht om een goede portable dualhead opstelling te hebben

eerste indruk

als eerste viel mij op hoe smal de dazen waren te opzichten van tft's van andere merken verder viel mij op dat de behuizng zeer stevig was ondanks de smallere rand en de goed en handig weg gewerkte aansluitingen en een makelijk verwijderbare voet
verder zatten zowel de dvi als de vga kabel er bij
bij andere merken zit er meestal alleen de vga bij

instellingen/features

de instellings mogenlijkheden zijn bij deze monitor geweldig meeste tft hebben niet veel instellingen op de monitor zitten en werken dan met de auto de 940BF is ook van deze instelling voorzien maar heeft ook de mogelijk heid om alles handmatig te doen (bijv. h/v posietie en r/g/b control) en veel extra features het menu is een beetje overweldigent maar er is wel aan gedacht om de de feature magic bright in 1 keer met een knop te bereiken wat zeer handig is gezien die instelling vaak gewijzigt kan worden(magic bright heeft de mogenlijkheid om de lampen op een lager sterkte te zetten voor als je bijvoorbeeld alleen maar naar text zit te kijken en op die manier de lampen te sparen een soort econemie mode) verder is er ook nog software bij gelevert waarmee de monitor goed afgeselt kan worden

• sapphire x850xt pe (pci-e)
  • Windows XP

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 940BF?

Ik ben blij dat je een review maakt hierover, maar je nederlands is eigenlijk wel erg te verbeteren.

't lijkt me beetje te snel allemaal geschreven, neem er de tijd voor !. Er zijn nogal wat problemen met ghosting in games met de 930bf / 940bf monitoren. Ik zou op me gemak gaan zitten en ook 't een en ander proberen als je die monitor hebt.

heej ik ben niet negatief, natuurlijk Ik zie een gelijkenis met darth :Y) :Y) (ik zeg nie wat) :Z
het kan iderdaad zijn dat er redelijk wat spellings en gramatieka fouten in zitten maar ik ben niet voor niks dyslecties en over het snel schrijven er van ik heb dit stuk voor een tweede maal moeten schrijven door een iexplorer crash
Tft monitoren werken met de auto ? |:(
sorry dat staat er beetje ongelukig bij andrere tft monitoren kun je je tft bijna alleen met een knopje auto adjust afstellen en verder bijna niet
Heb je ook gekeken naar bleeding?
Ik heb deze monitor ooit niet gekocht omdat het enige exemplaar dat voorradig was daar behoorlijk veel last van had.