WiZ Bewegingssensor

€ 18,29
Specificaties Bewegingssensor (Wi-Fi) - Bekijk alle specificaties

WiZ Bewegingssensor Review

appelsientjeTestpanel 6 december 2021, laatste update op 8 december 2021, 51 views Testpanel

WiZ Bewegingssensor

Prima sensor dit het goed doet (zowel overdag als 's avonds). En vergeleken met andere smart producten zeker niet duur. Het ziet er alleen wel een beetje goedkoop uit

Pluspunten

• Goedkoop
  • Makkelijk te plaatsen
  • brede sensor hoek

Minpunten

• ziet er wat goedkoop uit

Kwaliteit Score: 3
Unbox
In de box zit de sensor met daarbij pluggen om het eventueel te bevestigen aan de muur. Verder zit er een handleiding bij.

Kwaliteit
De sensor ziet er iets wat 'goedkoop' en plastic-achtig uit. Maar is verder een prima apparaat, heb hem nog geen maanden kunnen testen, maar is volgens mij redelijk degelijk gebouwd.

Gebruik
Je koppel hem makkelijk met je Wiz app, hij verschijnt vervolgens onder 'Accessoires' en die kan je dan vervolgens weer koppelen aan een kamer.. in mijn geval heb ik hem aan de voordeur gekoppeld

enige nadeel is, is dat je geen tijdslot er aan kunt geven, ik wilde het alleen voor de avond gebruiken. Maar dat is tot op heden nog niet mogelijk.
Wat verder ook nog wel belangrijk is, is dat je de levensduur van de batterij kunt verlengen, waar je de batterij plaatst heb je de optie LT en RT.
"LT" staat voor "Priority to Life Time". "RT" staat voor "Priority to Response time".
In beide gevallen zal de sensor "beweging" onmiddellijk aan het licht melden wanneer beweging wordt gedetecteerd na een periode van inactiviteit.

In de LT-modus verzendt de sensor echter pas 12 minuten nadat de beweging is gestopt het bericht "geen beweging"

Al met al een prima product voor niet al teveel geld, enige nadeel is, is dat je de gevoeligheid niet in kan stellen

Heb jij ook een WiZ Bewegingssensor?