Trust GXT 708R Resto

€ 179,98
Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 708R Resto Review

Lau654 21 oktober 2021, laatste update op 12 januari 2022, 93 views

Trust GXT 708R Resto

prima game stoel. Makkelijk te in elkaar te zetten. comfortabele zitten en rugleuning. nadeel zijn de armsteunen. tekort voor mijn doen en na langer gebruik voelen ze wat gammel. bijgeleverd een extra rug en een nek kussen. Zit ook goed voor de grotere medemens

Pluspunten

• stevige zitting
  • makkelijk verstelbaar
  • extra kussentjes bijgeleverd.
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• lagere kwaliteit armleuningen
  • Rugleuning word na tijd gammeler

Heb deze stoel uitgebreid mogen testen.
aller eerst de uitstraling van de stoel is mooi. Het materiaal van de zitting en rugleuning voelt van hogere kwaliteit en is mooi afgewerkt.
Bij geleverd zijn nog een extra rug en nek kussen .Er kan wat vulling worden uit gehaald mocht je deze te hard vinden.

De stoel was makkelijk in elkaar te zetten. Is ook makkelijk in gebruik. met een hendel aan de zijkant is de rugleuning makkelijk aan te passen. ook mid game.

Het enige wat mij tegen viel waren de armleuningen. vooral als je wat naar achteren zit zijn deze net te kort. Daarnaast worden ze wat gammel na een tijdje. voelt daardoor wat goedkoop aan.
ook

De stoel kan een gewicht aan van 150kg dus ook geschikt voor de grotere mede mens.

Na maanden gebruik merk ik toch wel wat nadelen aan de stoel de rugleuning voelt wat gammel aan en de schroefjes heb al een paar keer moeten aandraaien. Ook zijn er op een paar hoekjes al wat slijtage plekken op de stof.

Dit haalt voor mij toch de waarde naar beneden. Had verwacht dat dit wel langer zou duren voordat dit soort gebreken naar voren zouden komen vooral gezein de prijs van de stoel

Heb jij ook een Trust GXT 708R Resto?

Ongelooflijk, nog een gesponsorde "review' van een stoel waarvoor Trust eigenlijk de stoel terug moet eisen.
Wel makkelijk verdient :P
Het was via een tussenpersoon en ben nieuw hiermee. Het is op incidentele basis mocht je tips en tricks hebben altijd welkom :)