TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack)

€ 119,-
Specificaties WiFi-ac • 2-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack) Review

xah5kiDe 14 september 2021, 385 views Product gekocht

TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack)

Fijne mesh set die ook als accesspoint is te gebruiken. Oplossing for WiFi handover die tot nu toe niet lekker werkte.

Pluspunten

• WiFi handover werkt
  • Prima bereik
  • WiFi gast netwerk op alle satelieten

Minpunten

• Geen schroefbevesting. Dus tafeltje nodig.
  • Maar twee UTP connectors mogelijk

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Fijne mesh set. Ik heb twee van de drie satellieten bedraad aangesloten op de router. De set is namelijk ook als accesspoint te configureren. De modem (Ziggo) blijft dan de DHCP server en alle bedrade en draadloze apparaten zitten in hetzelfde netwerk. De derde satelliet heb ik gebruikt om een desktop van internet te voorzien (dus niet om WiFi uit te breiden al doet hij dat ook).
De app is goed en er is ook nog een web interface die wat beperkter is. Grootste verbetering is dat Wifi nu goed wordt doorgeven als ik van zolder naar beneden loop. Met de vorige oplossing (twee losse WiFi accespoints met hetzelfde SSID) moest ik vaak de WiFi uit en aan zetten om met het sterkere AP te verbinden. Voordelig gekregen via Ziggo.

Heb jij ook een TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack)?