HP OfficeJet Pro 8022e AiO

€ 188,-
Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP OfficeJet Pro 8022e AiO Review

IkbenbiancaNewbie 5 juli 2021, 87 views Product gekregen

HP OfficeJet Pro 8022e AiO

Mooie machine die werkt met een handige app. Goede kwaliteit prints Makkelijke installatie, word snel gevonden door de verschillende devices

Pluspunten

• Handige app
  • Goede print kwaliteit
  • Printsnelheid

Minpunten

• Papier vliegt door de kamer
  • Dopjes van de inkt

Inktverbruik Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 4
k heb deze fijne printer mogen testen. De eerste indruk van de printer was super, wat een mooi apparaat. Installatie ging soepeltjes, het wijst zich zelf in het proces en met de app is het een eitje. Het bescherm dopje van de inkt afhalen was wel lastig, deze zaten goed vast, was bang dat er inkt door de kamer zou vliegen door de kracht die ik moest gebruiken ze open te krijgen.
De app werkt goed, alle documenten van mijn iPad laat ik gemakkelijk uit printen. Ook de laptops van de kids vinden de printer direct. Het scannen van documenten gaat makkelijk via de app. De eerste pagina’s zijn al geprint en die zien er perfect uit. Ook handig is het dubbelzijdig printen. Klein minpuntje is dat het geprinte papier door de kamer vliegt omdat de opvang bak/stukje niet automatisch opent. Met het ph instant ink plan zit je ook nooit zonder inkt. De eerste inkt is al geleverd, geen paniek meer dus dat we ineens zonder komen te zitten. Er is keuze uit verschillende abonnementen. Goed van HP is dat je hun lege cartridge gratis retour kan sturen en dat zo gerecycled worden. Fijn voor ons milieu !

Heb jij ook een HP OfficeJet Pro 8022e AiO?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.