Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Niet beschikbaar
Specificaties Android compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver) Review

EstherTielNewbie 16 juni 2021, 92 views

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Een mooi horloge, ik vind het design prachtig! .

Pluspunten

• design
  • lange batterijduur
  • handige app

Minpunten

• snijdend bandje
  • geen gebruiksaanwijzing
  • metingen niet altijd secuur

Jammer dat een gebruiksaanwijzing mist, het was wel even een zoektocht naar alle verschillende functies. Maar met behulp van de app kwam ik al een heel eind en gaandeweg het gebruik zeker. Wat een leuke en goede mogelijkheden! Jammer dat de metingen niet altijd even secuur zijn. Batterij gaat heel lang mee, wel weken! Bandje verstellen gaat op zich makkelijk, maar ik ben nog steeds zoekende naar de juiste stand die ook echt fijn zit.

Heb jij ook een Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)?