EPOS | Sennheiser GSX 300 Zwart

€ 75,-
Specificaties USB 2.0 geluidskaart met 2.0 geluid - Bekijk alle specificaties

EPOS | Sennheiser GSX 300 Zwart Review

sjors_w 12 mei 2021, 334 views Product gekocht

EPOS | Sennheiser GSX 300 Zwart

Qua hardware is dit een geweldig apparaatje met zeer goed geluid, maar de software is een ramp tot op het punt dat ik dit review schrijf.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Software is ronduit waardeloos

Opnamekwaliteit Score: 5
Drivers en support Score: 1
Toen ik het voor het eerste gebruikte was er een probleem met video scrubbing wat er voor zorgde dat de kwaliteit van het geluid heel erg achteruit ging. Even geen geluid en het probleem was tijdelijk opgelost, todat je weer door de video ging scrubben. Daarna relatief weinig problemen gehad op het af en toe uitvallen van het apparaat. Tot de meest recente update waarbij het apparaat geen geluid gaf todat je hem opnieuw aansloot. Daarna was het ook niet mogelijk om het volume aan te passen.

De problemen zijn op te lossen door geen software te installeren en het als een generic audio device the gebruiken, helaas kun je dan geen gebruik maken van de features van de gsx en geen hardware updates ontvangen(maar misschien is dat ook maar beter).

Heb jij ook een EPOS | Sennheiser GSX 300 Zwart?

Ik heb hem ook gehad, onder w10 niet werkend te krijgen. De tech dienst wist geen oplossing, dat was bijn een jaar geleden.
Kennelijk nog steeds niet opgelost, heel slecht. Ik zou echt -2 sterren geven....
Zelfde hier, tot 3x toe nieuwe gsx 300 gekregen en altijd het zelfde problemen mee gehad!
Kan een super ding zijn maar is het nog steeds niet
Nieuwe update van software en doet nu wel wat het zou moeten doen!

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.