Gigabyte B550 AORUS PRO V2

€ 316,47
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte B550 AORUS PRO V2 Review

MedusilNewbie 26 april 2021, 209 views Product gekocht

Gigabyte B550 AORUS PRO V2

Fijn moederbord. Met behulp van Q-flash kon ik de bios gemakkelijk flashen zonder CPU. De debugleds zijn een fijne feature om te hebben. Gelukkig nog geen problemen moeten troubleshooten. De prijskwaliteit was ook goed, vanwege de V2 update. Heeft ook een goede handleiding.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Veel features
  • Gebruiksvriendelijk (q-flash, interface, handleiding)

Minpunten

• stroeve aansluitingen

Layout Score: 3
Fijn moederbord.
Met behulp van Q-flash kon ik de bios gemakkelijk flashen zonder CPU. Dit was zeer handig omdat de flash nodig is voor compatibiliteit met Ryzen 7 5800X. De debugleds zijn een fijne feature om te hebben. Gelukkig nog geen problemen moeten troubleshooten.
De prijskwaliteit was ook goed, vanwege de V2 update (besparing op het vrm).

Het bord biedt voldoende USB-aansluitingen, en heeft ook een usb-c header voor case front.

Ik ben een fan van de plastic IO shield. Je kan hem hiermee gemakkelijk in je case laten zakken, en maakt installatie gemakkelijker.

Goede Bios-interface en handleiding.

Alleen zitten sommige aansluitingen zeer stroef, waardoor je met een enorme macht sommige pluggen moet unpluggen / los wiggelen. Gelukkig is het bord stevig gebouwd.

Heb jij ook een Gigabyte B550 AORUS PRO V2?