Huawei WiFi AX3 quad-core

€ 55,-
Specificaties WiFi-ax • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Huawei WiFi AX3 quad-core Review

jan_schrik 21 april 2021, laatste update op 21 april 2021, 215 views Product gekocht

Huawei WiFi AX3 quad-core

Voor deze prijs leveren de 2 Huawei WiFi AX3 quad-core uitstekende prestaties als thuisnetwerk

Pluspunten

• prijs
  • eenvoudige setup
  • Automatische Mesh instelling
  • design

Minpunten

• basale gebruiksaanwijzing

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Naar aanleiding van de besprekingen in GoT besloot ik mijn TP-Link C7 te vervangen door 2 Huawei WiFi AX3 quad-core in mesh verbinding. Ik heb ze direkt bij Huawei Nederland gekocht voor net geen €120 en had ze de volgende werkdag in huis.
Het aansluiten op het netwerk (Ziggo modem in bridge mode) was een fluitje van een cent, gewoon stekkers omsteken.
De 2 routers in mesh koppelen was knoppen indrukken en wachten tot het led groen was.
Ik heb nu sterk signaal in heel mijn huis met één router op de 1e verdieping die voor deze verdieping en de zolder zorgt en één router op de keukenkastjes die voor de begane grond en de tuin zorgt draagt.
Achter in de tuin(15 m van de router) haal ik nog een download van 55,9 Mbps en een uoload van 30.4 Mbps.
De prijs/prestatie van de set is uitstekend.

Heb jij ook een Huawei WiFi AX3 quad-core?

Vraag & Aanbod