ASUS ROG Strix X570-E Gaming

€ 348,48
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X570 chipset - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Strix X570-E Gaming Review

jo0st 21 april 2021, 50 views Product gekocht

ASUS ROG Strix X570-E Gaming

Prima luxe moederbord met voldoende opties.

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Aansluitingen
  • Mogelijkheden

Minpunten

Layout Score: 4
Fijn moederbord. Deze als basis gekozen voor mijn eerste build voornamelijk door de draadloze mogelijkheden en het feit dat ik toen nog goede hoop had een Strix 3080 te bemachtigen. Hij is misschien zelfs wat overkill voor wat ik ermee doe maar ik kan er een flinke tijd mee vooruit in ieder geval.
Heel uitgebreid qua aansluitingen en mogelijkheden en een mooie kaart. Prijs is wel wat aan de hoge kant.

Heb jij ook een ASUS ROG Strix X570-E Gaming?