Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

Mideaa 16 augustus 2010, laatste update op 16 augustus 2010, 848 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• Geen USB, maar gewoon groene en rode jack(?)-aansluiting.
  • Rol-volumeregelaar aan de kabel, had misschien wel wat groter gekund.

Minpunten

• Microfoon kun je niet omhoog schuiven, in plaats daarvan moet je hem er uit halen.
  • Kwaliteit geluidsopname valt me wat tegen (slechter dan de Logitech).
  • Zit minder comfortabel dan de Logitech, maar dit merk ik nauwelijks.

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 3
Aankoop
Voorheen had ik de Logitech Clearchat Comfort USB, deze had echter een los contact in de kabel. Dus wilde ik een nieuwe headset in dezelfde prijsklasse, maar wel zonder vervelende USB aansluiting. Toen heb ik deze headset gekocht omdat enkele vrienden hem ook gebruikten en er tevreden over waren.

Gebruik
Ik gebruik de headset vooral tijdens het gamen en filmpjes kijken, over het algemeen bevalt hij me prima op enkele kleine puntjes na.

Negatief
- Microfoon kun je niet omhoog schuiven, in plaats daarvan moet je hem er uit halen.
- Kwaliteit geluidsopname valt me wat tegen (slechter dan de Logitech).
- Zit minder comfortabel dan de Logitech, maar dit merk ik nauwelijks.

Positief
- Geen USB, maar gewoon groene en rode jack(?)-aansluiting.
- Rol-volumeregelaar aan de kabel, had misschien wel wat groter gekund.

Dit is over het algemeen een prima headset als je geen perfecte geluidsopname nodig hebt.

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?