Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor Review

sportsingelNewbie 16 maart 2021, 89 views Product gekocht

Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor

De tandenborstel poetst erg prettig, de trillende Sonicare zorgt niet voor jeukend gevoel in mijn neus wat ik wel heb bij andere merken.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Poetst perfect
  • Mooi design

Minpunten

• Opzetborstels zijn prijzig

Deze tandenborstel heb ik direct aangeschaft nadat mijn vorige helaas voortijdig om zeep heb geholpen(door hem helemaal uit elkaar te schroeven en per ongeluk te slopen...)

De tandenborstel geeft goed resultaat na het poetsen en mijn tanden voelen schoon aan. Prettig is de 30 seconden timer die vertelt wanneer ik moet wisselen van poetsgebied, evenals de sensor die de poetsdruk in de gaten houdt. Het prettigst heb ik in de korte omschrijving al genoemd, in tegenstelling tot andere merken, krijg ik met de sonicare helemaal geen jeukend gevoel in of rondom mijn mond tijdens en na het poetsen.

Zeervoordelig aangeschaft (65€) dus mij hoor je zeker niet klagen.

Heb jij ook een Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor?