Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 8ms) - Bekijk alle specificaties

BenQ FP202W Zwart Review

RubenJ 25 mei 2006, laatste update op 3 september 2008, 402 views

BenQ FP202W Zwart

Pluspunten

• Zeer strakke vormgeving, kleine randen rondom, stabiele voet en zeer goede beeld kwaliteit bij hoge resolutie (1680x1050)

Minpunten

• Hij lijkt heel klein in vergelijking met mijn voorgaande scherm (21" CRT) maar dit kan je ook als positief punt opvatten

De monitor is goed verpakt in een stevige doos verder opgevuld met piepschuim, monitor, kabels en overige zitten netjes in plastic verpakt.
De monitor heeft een zeer strak design zonder knoppen aan de voorkant, alleen het I/O lampje maar hier heb je geen last van ook niet bij een lage helderheid of in het donker. De knoppen aan de rechterkant van de monitor is in het begin even wennen maar dat heb je gauw genoeg door omdat ze op een logische plaats zitten. De voet heeft niet zoveel opties qua draaien en dergelijken, je kan de monitor namelijk niet in de hoogte verstellen of een kwartslag draaien, ik heb de monitor in de standaard voet staan en het voor/achter-over kantelen is voor mij genoeg om het scherm prettig neer te kunnen zetten.

Heb jij ook een BenQ FP202W Zwart?