Logitech G533 Wireless

€ 114,43
Specificaties Draadloos RF met USB - Bekijk alle specificaties

Logitech G533 Wireless Review

Hugx 24 februari 2021, laatste update op 24 februari 2021, 146 views Product gekocht

Logitech G533 Wireless

Fijne headset, draagcomfort en audio/mic prima.

Pluspunten

• Voor Thuiswerken / Teams vergaderingen prima
  • Zit prettig

Minpunten

• Software installeerde niet eenvoudig
  • Ruis bij instellingen vanaf fabriek, wel weten weg te krijgen via de Equalizer "feedback" instelling

Fijne headset, al heb ik bijna op het punt gestaan deze terug te sturen. Dit kwam doordat ik last had van ruis, enkel op het moment dat de microfoon aan stond. Dit bleek echter te maken te hebben met de optie "Feedback" welke is in te stellen in de equalizer van de Logitech gaming software. De Logitech G HUB software kreeg ik met geen mogelijkheid geïnstalleerd doordat de (*.exe) setup (ook met admin rechten) simpelweg niet wilde starten. De gaming software setup werkte wel.

Heb jij ook een Logitech G533 Wireless?