Creative Gigaworks S750 Review

sbooijNewbie 21 mei 2006, 322 views

Creative Gigaworks S750

Pluspunten

• Super geluid! Subwoofer ziet er netjes uit. Keurig vergulde aansluitingen.

Minpunten

• Iets te korte kabels. De subwoofer is wel erg zwaar, maar als ie eenmaal staat heb je daar natuurlijk geen last meer van

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Sinds enige tijd in bezit. Wat een super geluid! In combinatie met de Creative X-Fi Platinum 7.1 geluidskaart klinkt alles super. De bas gaat zeer diep, en blijft overal helder. Het geluid blijft in de hoogte ook prima. Geen gekraak, etc. De bedrade afstandsbediening ziet er ook netjes uit, daarop heb je een line-out, en line-in aansluiting. Werkt ook uitstekend. De afstandsbediening is wel geinig, maar gebruik ik nauwelijks.

De aansluitingen zijn verguld, ziet er netjes uit. Er zitten mooie voetjes voor de satelliet speakers bij, en er zijn zelfs pluggen en schroeven bij voor bevestiging van de satelliet speakers aan een muur.

Kortom, een aanrader, uitstekend geluid, wat een verschil met Inspire T7900, die ik eerst had.

Heb jij ook een Creative Gigaworks S750?

kzou niet waarom je de zware sub als een nadeel kunt beschouwen ? als je weet dat daar het versterker gedeelte in zit + de subwoofer zelf.

Als ie te licht is dan zou ik denke dat het rommel is... en als die dan ook nog zo veel vermoge had dan zou de sub door de kamer trillen :9