Apple USB-C naar 3.5mm Mini Jack Adapter Wit

€ 8,95
Specificaties USB type-C naar 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Apple USB-C naar 3.5mm Mini Jack Adapter Wit Review

Tsurany 15 februari 2021, 416 views Product gekocht

Apple USB-C naar 3.5mm Mini Jack Adapter Wit

Prima DAC voor een zeer voordelige prijs, enkel zeer fragiel.

Pluspunten

• Zeer goede DAC

Minpunten

• Fragiel
  • Output volume relatief laag

Zeer geschikt om te gebruiken als DAC wanneer onboard audio niet afdoende is. Deze DAC zet het digitale signaal erg nauwkeurig om naar een analoog signaal, vergelijkbaar met DAC's van tientallen euro's duurder, waardoor je enkel nog een goede AMP nodig hebt. Het output volume is vrij laag waardoor een versterker voor de meeste headphones wel aan te raden is.

Ik gebruik hem in combinatie met een Topping L30 en een Beyerdynamics TYGR 300 R en dat levert een zeer goed geluid op.

Met moeilijker aan te sturen headphones kan een zwaardere versterker nodig zijn gezien het input signaal vrij zwak is.

Bouwkwaliteit is helaas wel waardeloos. Erg dunne kabel en daardoor niet geschikt voor mobiel gebruik.

Heb jij ook een Apple USB-C naar 3.5mm Mini Jack Adapter Wit?

Dankjewel voor het schrijven van de review. Zou jij mij kunnen uitleggen op welke wijze je alles hebt aangesloten want dat mij namelijk niet helemaal duidelijk icm met de amp.

Alvast vriendelijk bedankt
Ik heb hem met de USB-C aansluiting in mijn moederbord geprikt en een 3.5mm naar RCA kabel gebruikt om hem op mijn versterker aan te sluiten.
Dankjewel voor je snelle bericht!

Ik ben mij ook aan het verdiepen in de AMP en DAC apparatuur.

Heb een leuke headset in de vorm van een Audio-Technica AT-AD700X maar laten we eerst een beginnen om voor een schappelijk bedrag een Topping L30 te scoren en daarna de upgrade te maken naar een prachtige headset.
Als je nog wat meer advies wilt kan je altijd even kijken op Reddit in /r/headphones of /r/headphoneadvice, daar heb ik veel informatie gevonden.