Turtle Beach Ear Force Recon 50P Blauw/Zwart

€ 23,49
Specificaties Bedraad met 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Ear Force Recon 50P Blauw/Zwart Review

Tikal 9 februari 2021, 120 views Product gekocht

Turtle Beach Ear Force Recon 50P Blauw/Zwart

Voor de prijs is dit een goede headset! De microfoon is prima en is ook afneembaar. De oorkussens passen perfect, maar laten nagenoeg geen geluid van buitenaf toe. Dit vind ik storend, omdat ik mezelf dan niet kan horen praten en je gaat harder praten.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Microfoon is prima
  • Goede prijs
  • Microfoon afneembaar

Minpunten

• Ik kan mezelf niet horen praten
  • Kabels komen uit beide speakers

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 3
Voor de prijs is dit een goede headset! Je kan de microfoon eraf halen. De microfoon is prima, al heb ik soms wel wat last dat hij wat bromt, maar na het loskoppelen en weer aansluiten gaat het vaak weer goed.

De oorkussens passen perfect om m'n oren. Deze laten zo goed als geen geluid van buitenaf door. Dit is voor mij een nadeel, want ik kan mezelf daardoor niet horen praten, en dat stoort mij als ik b.v. in een meeting zit of D&D aan het spelen ben. Het zorgt er tevens voor dat je wat luider gaat praten, dus als je in een kamer zit met iemand anders, dan kan dat als storend worden ervaren door de ander.

De kabels van de koptelefoon komen uit beide speakertjes, en dat kan soms wel wat irritant zijn.

Al met al een goede headset, zeker gezien de prijs!

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Recon 50P Blauw/Zwart?