Bold Smart Cylinder SX33

€ 189,-

Bold Smart Cylinder SX33 Review

jurgenvdpol 28 januari 2021, laatste update op 3 mei 2021, 453 views Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Na tweede poging er goed product

Pluspunten

• Openen met bluetooth werkt goed.
  • Goede materiaal kwaliteit
  • Handige pincode
  • Goede controle over wie toegang heeft.

Minpunten

• Onveilig bij deur met brievenbus

Kwaliteit Score: 5
Na wat strubbelingen met mijn eerste slot, heeft de Bolt me direct een nieuw exemplaar gestuurd dat veel beter was.
De oorspronkelijke mat metalen opzetstukjes die het slot langer maken als dat nodig is waren niet maat nauwkeurig. Ik moest ze afvijlen om ze passend te maken, het vervangende slot dat bold stuurde had veel hogere kwaliteit opzetstukjes, dat is dus verholpen!

In mijn eerste slot was wijzigen van settings van het slot onbetrouwbaar. Ook onthield het slot de pincode niet.
Dat is allemaal verholpen met het vervangende exemplaar

De support van Bold is echt goed en ik kan je het slot absoluut aanraden!!

Heb jij ook een Bold Smart Cylinder SX33?