1 review

Turtle Beach Stealth 600 voor Playstation 4 (Pro)

Specificaties Draadloos RF met 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Stealth 600 voor Playstation 4 (Pro) Review

seanVHNewbie 22 januari 2021, 166 views Product gekocht

Turtle Beach Stealth 600 voor Playstation 4 (Pro)

Deze headset zit lekker en optimaliseert echt de game-ervaring door fe verschillende geluidsfuncties. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Goed, kwalitatief geluid
  • Zit lekker, geen last van oren
  • Fantastische service

Minpunten

• Heb er geen

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 5
Ik wil het graag nog hebben over hun service. FANTASTISCH.

Mijn headset transmitter was gebroken. Deze maakte nauwelijks nog contact (gewoon niet eigenlijk). Ik nam contact op met Turtle Beach om een nieuwe transmitter te kopen. Turtle Beach heeft KOSTELOOS een nieuwe transmitter opgestuurd. Ik raad Turtle Beach echt aan. Ze geven echt om hun klanten. Ik koop daarom enkel nog Turtle Beach. Echt een topbedrijf.

Heb jij ook een Turtle Beach Stealth 600 voor Playstation 4 (Pro)?