Steelseries Arctis Pro (bedraad) + GameDAC

Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm, Optisch - Bekijk alle specificaties

Steelseries Arctis Pro (bedraad) + GameDAC Review

kipsofthemud 18 januari 2021, 90 views Product gekocht

Steelseries Arctis Pro (bedraad) + GameDAC

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • Mooi

Minpunten

• Breekt zeer snel
  • Duur

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4
Deze headset levert zeer goede kwaliteit geluid, ook bij muziek. De microfoon is ook zeer goed. Het probleem is alleen dat deze koptelefoons snel stuk gaan. Gisteravond zette ik mijn koptelefoon gewoon voorzichtig op en het plastic van de oorschelpen dat vast zit aan de 'swivel' scheurde spontaan. Na wat google werk kwam ik er achter dat dit bij ZEER veel mensen gebeurt, heel Reddit staat vol met foto's hiervan.

Steelseries vervangt bij bijna niemand de headset onder garantie omdat ze vinden dat dit niet onder normaal gebruik kan gebeuren.

Dit is dus vooral een waarschuwing voor eventuele kopers, geen echte review. Kijk aub even op reddit voor meer van deze verhalen en fotos voordat je deze dure headset aanschaft.

Heb jij ook een Steelseries Arctis Pro (bedraad) + GameDAC?