HP Color LaserJet 2600N Review

Marcel Duizendstraal 15 mei 2006, 776 views

HP Color LaserJet 2600N

Pluspunten

• USB 2.0 EN Ethernet 100.
  • Compact
  • Snel

Minpunten

• Kleuren afdrukken streprig ondanks nieuwe firmware en instellingen driver.

Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 3
Kleuren afdrukken zijn streperig. Een foto met blauwe lucht, lijkt wel alsof het regent of hagelt. Een vol vlak blauw neigt van licht paars naar blauw naar lichtblauw. Hetzelfde voor andere primaire kleuren. Een andere firmware en instellingen van de driver zorgden voor geen verbetering. Ik wilde geen fotokwaliteit maar op zijn minst een Mondreaan waarvan alle kleuren er gewoon goed en strak uitzien. Deze printer is daar niet toe in staat. HP support kreeg diverse scans van afdrukken opgestuurd en moest beamen dat deze printer simpelweg niet beter kan. Jammer een gemiste kans om een color laserjet bij de consument thuis te krijgen.

Heb jij ook een HP Color LaserJet 2600N?

pin me er niet op vast, maar ik heb hiervoor een hp 2500n gehad. Zelfde printer eigenlijk. Maar afdrukken met strepen heb ik geen problemen mee gehad. PCL 6 driver icm ethernet aansluiting.

Klinkt toch als ergens een instelling niet goed, of een te hoge resolutie aansturen naar je printer...