LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB 250GB Review

dandy86 15 mei 2006, 215 views

LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB 250GB

Pluspunten

• Zeer stil.. je hoort hem bijna niet..
  • hij blijft koud.. hij komt echt niet boven de 18 graden uit.

Minpunten

• Hij krast snel
  • heeft een veeel te grote adapter nodig.

Mobiliteit Score: 4
Ik schrijf deze review omdat ik er best wel tevrede over ben.. en ik dacht kom laat ik ook maar es iets schrijven.

het apparaatje was best prijzig toen ik hem kocht. maar je kreeg toendertijd wel waar voor je geld. het was zo'n designer ding dus what the hell gewoon doen.

ik vind hem uiterst betrouwbaar want hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. neem hem dagelijks mee omdat mijn laptop bijlange na niet genoeg geheugen heeft. en dit een kwestie is van aansluiten en hopakee...

ghost image sla je der ook makkelijk op. no problemo

er zitten alleen geen dingen bij vandaar dat ik daar geen punten voor geef.

Heb jij ook een LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB 250GB?

Die hardeschijf word echt geen 18 graden hoor.
Ik ken veel mensen die hem hebben en de behuizing blijft redelijk koel ja. Dat is eigenlijk niet zo'n goed teken.
Er zit gewoon een normale ide HD in (volgensmij een seagate). En in vergelijking trilt deze behuizing ook nog erg.
(in vergelijking met een icybox/maxtor behuizing)
Er zit inderdaad een Seagate HD in.
Ik vind de schijf superrrrrrrr, mooi en simpel.
Toch vind ik dat ie stiller zou moeten zijn. Als ik 's nachts mijn pc aan heb staan voor het pompen van files e.d. dan is het enige wat ik hoor de Lacie. Aangezien er een (mooie) behuizing omheen zit had ik em toch stiller verwacht.
Ik ga zelf geen survey maken over deze schijf maar als ik het wel zou doen zou ik zo geen min punten weten. Gewoon de beste externe HD die er is (vind ik).