Specificaties Rad. HD5770 (860MHz), 1GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE Review

camekan 31 juli 2010, laatste update op 4 augustus 2010, 970 views

Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE

Pluspunten

• ik kan tenminste recente games draaien daar ben ik wel blij om. ik had hem alleen gekocht games zoals gta aan te kunnen

Minpunten

• geen commetaar hij zit erin

Drivers en compatibiliteit Score: 5
opzich lijkt me een goede videokaart om te gamen. zelfs mijn mattie die is icter zij dat het een goeie videokaart was. ik heb ook de overclock edtion ontvangen geen flauw idee hoe ik dat moet doen. is aanrader als je niet te dure videokaart wilt kopen en goed wil gamen. verder let op met overclocken zit er niet aan als je niet weet wat het is. ik heb via 4launch besteld levertijd was zeer goed. ik kon het zelfs tracken ze hebben extra goed verpakt dikke pluim voor 4launch.

Heb jij ook een Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE?

misschien is het een idee om het product eerst te gaan gebruiken voordat je er een review over schrijft... daarnaast raad ik je aan om de FAQ even door te lezen als je een serieuze review wilt schrijven want hier hebben we niet zo veel aan.
Dat is nog zacht uitgedrukt...hier hebben we niets aan.

Verder is een overclocked edition standaard al overclockt. Dit wil zeggen dat hij sneller is dan de standaard variant die je kan kopen. Hierdoor is hij ook duurder dan een standaard variant.

Verder zou ik ook zeker de tips van dsibma volgen en de FAQ lezen :) .
ik heb al getest bijna een kameraad dit heeft zelfde kaart. die had hem al gekocht toen die nieuw was. kon source engine op full hd scherm draaien

[Reactie gewijzigd door camekan op 1 augustus 2010 01:10]

Hoe kun je in vredesnaam scores invullen als je niet eens de kaart hebt gebruikt?
Ehm, je hebt de kaart niet eens in je systeem gehad? dan is het een PREview :)
Ben je gestopt met uitpakken toen je stop zag staan?

Dit is niet eens 1 ster waardig in de huidige vorm.

Probeer meer uit te wijden over alle positieve en negatieve punten, en je standpunten ook te onderbouwen.
Bij dit soort 'reviews' ga ik me af vragen of het geen grap is...
Quote "Negatieve eigenschappen: geen mening hij word pas zondag erin gezet."

Succes, als dat maar goed gaat dan 8)7
Gebruik eens goede interpunctie, denk aan die hoofdletters en let op je taalgebruik :)
Je weet wel dat je dit op Tweakers gepost hebt? Dit is niet de lezersrubriek van de Donald Duck... Sanne, 8 jaar, gaat samen met haar oma vanmiddag zandkoekjes bakken die ze zondag op gaan eten, dit heb je onder het kopje 'Reviews' onder een videokaart geplaatst, pannenkoek! 8)7

Dat is het enige wat ik eigenlijk even kwijt wilde, want verder weet ik niet echt wat ik hier nog meer over moeten zeggen :/

[Reactie gewijzigd door BlueLed op 26 augustus 2010 16:45]

om verdere flames te voorkomen wil ik je deze tip geven:
klik op "Productreview Beheer"
klik op het tekstballonnetje met het rode STOP teken erdoor; "Productreview verwijderen"