Bold Smart Cylinder SX33

€ 159,-

Bold Smart Cylinder SX33 Review

_Richie_ 6 november 2020, laatste update op 6 november 2020, 1.005 views Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Smart lock voor een aangename prijs (rond de 165 eur). Installatie was erg gemakkelijk (zelfde als een cilinder vervangen). Koppeling met de app is gemakkelijk. Past op mijn krukbediend 3 punts slot!

Pluspunten

• Makkelijke installatie (10min)
  • Compatibel met krukbediend 3 puntsslot!
  • Geen sleutel meer nodig!

Minpunten

• App met auto-activatie vreet batterij

Kwaliteit Score: 3
Ik had de BOLD wel eens eerder besteld tijdens de kickstarter campagne, helaas is deze kickstarter campagne afgebroken en ging het hele feest niet door.
Nu is de BOLD wel op de markt en toen ik hem op IBOOD voorbij zag komen, dacht ik, laat ik eens weer een poging wagen.

Mijn 'setup':
3-punts krukbediend slot: Een zeldzaamheid als voordeur helaas (maar ik heb hem!), daarom werken de meeste smartlocks zoals nuki helaas niet.
De Bold werkt prima omdat deze eigenlijk de sleutel vervangt. Na activatie (via de app, handmatig) kan je de 'sleutel' omdraaien (en deur openen). Erg fijn!

Auto-activatie:
Dit is in beta en zorg ervoor dat als je in de buurt komt, het slot activeert (zodat je de deur kan opendraaien).
Helaas is er een bug in de app op iOS waardoor deze letterlijk de batterij opvreet. Dit neergelegd bij Bold. Is bekend, wordt aan gewerkt.
Het werkt op zich vrij goed er wordt rekening mee gehouden dat je eerst op een bepaalde afstand van het huis geweest moet zijn voordat ie weer activeert. Dit zodat de deur niet elke keer activeert als je thuis langsloopt met de mobiel.

Heb jij ook een Bold Smart Cylinder SX33?

3 reviews voor hetzelfde product binnen een tijdsbestek van een paar uur zonder vermelding dat het evt. een gesponsorde review is geweest :/
Er was een actie inderdaad voor kopers dat ze bij plaatsen van een review een kleinigheidje zouden krijgen (denk waarde 10-15 euro).
Gr