Bold Smart Cylinder SX33

€ 159,-

Bold Smart Cylinder SX33 Review

lvdwieleNewbie 6 november 2020, laatste update op 6 november 2020, 717 views Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Ik zag dit slot voorbij komen op Ibood en dacht dat is handig. Ik heb er gelijk 4 besteld om mijn hele huis om te zetten. Ze waren snel binnen en ik kon ze dus gelijk monteren. Monteren was echt makkelijk. Instellen van de app ook. De app werkt prima!

Pluspunten

• App
  • Snelle installatie
  • Makkelijk te delen met andere

Minpunten

• Automatisch unlocken nog niet optimaal

Kwaliteit Score: 5
Het slot was snel en makkelijk te installeren. Ik moest bij de achterdeur een extra opzetstukje plaatsen die worden bijgeleverd. Zonder dit stukje viel hij anders binnen de deur en nu valt hij precies goed.

De installatie van de app was erg makkelijk via bluetooth. Hij koppelt ingenieus en snel.
Na de installatie gelijk het slot getest, ook even een backup pincode ingesteld zodat ik altijd nog binnen kan komen. Of als ik ooit iemand binnen wil laten terwijl ik er niet ben.
Overigens komt hiervoor binnenkort wel een hub voor beschikbaar zodat je van afstand je Bold kan activeren zonder dat je iemand echt moet uitnodigen.

Ik heb verschillende mensen uitgenodigd en dat werkt ook goed. Ze krijgen een SMS om de app te installeren en een account te maken.

Het is wel even wennen met het unlocken, want je kan het automatisch laten doen als je in de buurt bent, maar dat is nog een beetje in beta modus.

De Bold opent niet automatisch de deur, je moet hem wel zelf draaien, zoals een echte sleutel. Maar dat maakt het alleen maar veiliger.

Ik ben er erg tevreden over!

Heb jij ook een Bold Smart Cylinder SX33?

Klopt, niet gesponsord, alleen gevraagd of ik een review wilde schrijven
Hoe zit het met tags? Niet alle gezinsleden hebben een smartphone. Is het mogelijk om losse tags toe te voegen en daarmee het slot openen? Of met je smartwatch (Huawei gt2)?
Tags werken niet, het slot is in ware een tag in mijn ogen, dus daar heb je een telefoon voor nodig.
Maar er komt binnenkort wel een Hub uit, zodat je het slot van afstand kan activeren.
Klopt, ik heb contact gehad via de chat functie van Bold. Er komt in 2021 een fobkey uit met bluetooth.Vanaf week 1 zou de nieuwe gateway beschikbaar komen.
Mooi ding. Jammer dat het niet op WiFi werkt.of een combinatie WiFi Bluetooth . Want heb alwayson vpn naar thuis dus zou zo deur willen kunnen bedienen