LG Ergo 32UN880 Zwart

€ 561,55
Specificaties 31,5" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG Ergo 32UN880 Zwart Review

mafiekazenNewbie 26 oktober 2020, 221 views

LG Ergo 32UN880 Zwart

Goed product voor een goede prijs. door de extreem hoge resolutie past er extreem veel ruimte op je scherm.

Pluspunten

• Mooi Design
  • USB-C
  • Veel Verstellingsmogelijkheden

Minpunten

• Erg groot voor op een normaal bureau

Waanzinnig mooi en groot beeldscherm. Voor mijn werk maak ik zowel gebruik van grafische programma's (zoals Adobe Photoshop, illustrator) als van Microsoft Excel. Dit scherm is zo scherp en heeft zoveel ruimte in beeld dat ik nooit meer iets hoef in te zoomen.

Ook het makkelijk verstellen van het scherm gaat doodeenvoudig en zonder enige moeite. In de praktijk gebruik ik voornamelijk om iets dichter bij te halen. Het ontwerp van het beeldscherm is erg slank en mooi. De voet is erg solide, maar moet wel aan de rand van een bureau of in mijn geval in een gat in het bureau. Doordat er een extra plaatje in de doos zit kan dit gelukkig op deze twee manieren.

De aansluitingen zijn ruim voldoende en via de USB-C verbinding is dit alles wat je nodig hebt. Ik ben er erg fan van om zo min mogelijk kabels te zien en de hele setup aan te sluiten via 1 enkele kabel.

Heb jij ook een LG Ergo 32UN880 Zwart?

Goed beknopt geschreven.
Is het mogelijk om de voet aan de andere zijde van de monitor te plaatsen?

Je min punt snap ik niet. Als het te groot is, koop je een groter bureau of kleinere monitor lijkt me. ;)

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.