Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 48 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech X-530 Review

Marctraider880 26 april 2006, 480 views

Logitech X-530

Pluspunten

• Goeie kwaliteit
  • Goeie bass
  • 5.1 geluid

Minpunten

• geen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Deze 5.1 speakerset heb ik gekocht bij powerline voor 72 euro, wel aardig duur in vergelijking met de online winkels, maarja. Eerste indruk is geweldig! Klikt gewoon heel erg goed! Ik wou eerst voor een creative 5.1 gaan maar ik heb geluisterd en ik vond deze mooier klinken bij muziek. Die van creative waren wat beter bij games denk ik. Er zit een bassregelaar achter de subwoofer, en op de front right speaker zit een volumeregelaar koptelefoon uitgang en een aan/uit knop! Dus wil je veel voor weinig geld, koop deze speakerset! Nog geen last gehad van plopjes als ik het licht aan of uit zette, dus het zal wel goed zijn :)

Heb jij ook een Logitech X-530?

Beetje vreemd om 5.1 geluid bij de pluspunten te zetten omdat dit gewoon een 5.1 setje is en dus gewoon onderdeel van de specs.

Zelf vind ik de bas erg slecht. Hij is op geen manier goed in het geluidsbeeld in te passen. De basregelknop achter op de sub is eigenlijk onbruikbaar omdat de sub zelfs al te veel dweperig is wanneer de knop helemaal dicht staat.

Wat ben je verder voor setjes gewend? Ik vind de kwaliteit van de X-530 redelijk maar absoluut niet om over naar huis te schrijven.
Ik was de Logitech 2.1 X-210 gewend.

En het is niet zo vreemd om 5.1 bij de positieve eigenschappen te zetten.
Als mensen vinden dat de aanwezigheid van een treble regelaar en bassregelaar positief is zetten ze dit er toch ook bij? Dit zijn toch ook specificaties? of ben ik nu blind?

Ik heb bij de winkel vergeleken met een creative setje, en het verschil is gewoon dat de creative's wat beter zijn bij games en films, en voor muziek klonk de logitech iets beter...