Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

andreasdtje 9 juli 2010, laatste update op 22 september 2010, 939 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• De Bouwkwaliteit
  • Het geluid Bass
  • Zit lekker
  • Ziet er vet uit!

Minpunten

• De microfoon

Features Score: 3
Kwaliteit geluidsweergave

Game.

Vond ik zelf erg goed je kan ook goed merken dat de bass heel erg lekker en stevig is.
bij gamen is het geweldig dat de bass zo goed is want als er dan iets ontploft merk je het enorm!
verder klinkt deze headset gewoon prima.

Muziek.
Vond ik het erg goed klinken de bass de hoge tonen en de mid tonen zijn super!
enige nadele is dat soms de bass meer overneemt maar light eraan welke soort muziek je speelt.

X-Fi (geluidskaart)
Het enige wat ik wel moet zeggen is dat deze headset meer tot ze recht komt als je een X-FI hebt
want dan merk je wat deze headset allemaal kan.

Heb het getest met een geluidskaart
en natuurlijk met onboard

en met de geluidskaart klonk deze headset echt enorm goed.

Gebruiksgemak.
Hij bedenkt de hele oor zogezegd maar het is meer tegen je oor aan dan over je oor.
Hij zit op zich wel lekker alleen kreeg ik naar een paart uur gamen toch een beetje last van maar kan aan mij liggen :) verder zit het erg comfortabele.

Bouwkwaliteit en afwerking.

De Bouw van de headset is zeer goed en sterk maar ook vooral plastic(welke headset is dat nou niet tegenwoordig)
verder vind ik de Kabel van de headset beter gekund te hebben vooral ook bij geluid zou het beter zijn geweest.
En de Microfoon zelf had ook beter gekund jammer genoeg ging die kapot binnen 2maanden zomaar.

Het is een enorme goeie headset goed geluid Bouwkwaliteit is top voor de prijs wat het vraag en de geluid wat uit deze headset komt is zowat beter dan de duurder versies van andre merken.
Creative goodwork! :)

ps. Be nice
het is me eerst review :)

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?

zelf geen problemen met deze headset.
Ok de kussenjes beginnen te verslijten na 2 jaar ;)
apart ik gebruik dit ding dagelijks en heb het ongeveer 3jaar all en is nog steeds in top conditie xD
Het is een goeie headset. Maar de draagcomfor is een beetje ver te zoeken.
Op het geven moment gaan de oren zeer doen, omdat ze plat gedrukt worden.
daar heb je een punt na ongeveer 4uur gamen merk ik het wel voelt beetje apart aan en doet pijn op een gegeven moment xD
Ik denk dat het komt omdat deze binnen 2 maanden kapot ging ;)
Je hebt bij negatieve eigenschappen de microfoon, zou je dat kunnen toelichten?:)
Ik weet niet ging zomaar kapot xD deed er niks verkeerds mee xD