Symantec Norton Internet Security 2006 (Retail, NL) Review
opzich is dit wel een goed product, mits je hem eenmaal aan de praat kan krijgen.
zelf heb ik in het verleden al vaker de Norton programma's geinstalleerd maar vrijwel met iedere Norton versie heb ik installatie problemen met mijn internet.
uiteindelijk na veel gedoe en gezeik krijg je hem wel aan de praat, maar zelfs als je hulp vraagt aan de helpdesk kom je er niet uit.
dit komt aan gebrek van informatie die de helpdesk aan je geeft.
want toen ik het programma kreeg en wou installeren kreeg ik de hele tijd een foutmelding in het script en dit maakte het programma onbruikbaar.
Deze foutmelding verscheen telkens wanneer je de firewall wou configureren en dus kon je ook geen programma's laten blokkeren noch toestaan.
en doordat de firewall het internet dus blokkeerde, werd mijn complete internet door NIS 2006 dus platgelegd
Ik vroeg dus hulp aan de helpdesk, alleen die info die ze gaven hielp dus echt niks.
Om nog maar te zwijgen over de lange wachttijden voordat je antwoord terug krijgt van de helpdesk.
En verder kan ik je zeggen dat ik eigenlijk bij alle Norton producten wel installatie problemen heb gekregen en dat het internet na de installatie niet meer werkte.
Pluspunten
goede firewall goede virus scan en reclame onderdrukken etc is ook wel aardig. maar werkt soms niet optimaal
Minpunten
de installatie helpdesk van Symantec
Eindoordeel
zelf heb ik in het verleden al vaker de Norton programma's geinstalleerd maar vrijwel met iedere Norton versie heb ik installatie problemen met mijn internet.
uiteindelijk na veel gedoe en gezeik krijg je hem wel aan de praat, maar zelfs als je hulp vraagt aan de helpdesk kom je er niet uit.
dit komt aan gebrek van informatie die de helpdesk aan je geeft.
want toen ik het programma kreeg en wou installeren kreeg ik de hele tijd een foutmelding in het script en dit maakte het programma onbruikbaar.
Deze foutmelding verscheen telkens wanneer je de firewall wou configureren en dus kon je ook geen programma's laten blokkeren noch toestaan.
en doordat de firewall het internet dus blokkeerde, werd mijn complete internet door NIS 2006 dus platgelegd
Ik vroeg dus hulp aan de helpdesk, alleen die info die ze gaven hielp dus echt niks.
Om nog maar te zwijgen over de lange wachttijden voordat je antwoord terug krijgt van de helpdesk.
En verder kan ik je zeggen dat ik eigenlijk bij alle Norton producten wel installatie problemen heb gekregen en dat het internet na de installatie niet meer werkte.
Heb jij ook een Symantec Norton Internet Security 2006 (Retail, NL)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (3)
Het programma SymNRT verwijderd een bestaande installatie beter. Vaak blijven er meerdere files achter in common files etc.
In de tijd van 2003 en 2004 heb ik er ook last van gehad.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn