Sennheiser G4ME One Zwart

Specificaties Bedraad met 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Sennheiser G4ME One Zwart Review

Rene-Sackers 4 september 2020, laatste update op 4 september 2020, 333 views Product gekocht

Sennheiser G4ME One Zwart

LET OP! Voor mensen met iets grotere oren/oorschelpen: Er zit een of ander stom blok in de earcups waardoor deze niet lekker zit en pijn doet. Zie volledige review voor foto.

Pluspunten

Minpunten

• Blok in earcups

Zie bijgevoegde foto. Dit zie je anders nergens. Ik denk dat het voor de meeste mensen prima is, maar ik kom van een Sennheiser PC 360, en in heb nog nooit zo'n lekkere headset gedragen. Na 8 jaar is de microfoon boom kapot. Begrijpelijk, lang genoeg gedragen.

Deze dus maar besteld met de hoop dat hij net zo lekker zit. Leek immers hetzelfde model. Nu hebben ze dus een of ander stom blok toegevoegd waardoor het onmogelijk is voor mij om deze te dragen. Mijn oren zijn iets groter dan gemiddeld, dus kijk vooral hoe hij bij jou zelf zit. Maar mensen met grotere oren kunnen deze vergeten.

Jammer, echt balen. Ik mis mijn PC 360 nu al.

Heb jij ook een Sennheiser G4ME One Zwart?

Wat een ongelovelijke design fout. Misschien kan je 2e hands eens kijken naar de oude versie?

[Reactie gewijzigd door ToFast op 4 september 2020 20:23]

Ja toch? Snap er geen bal van. De PC 360 had geen verwijderbare kabel, deze wel. Ik gok dat het daar mee te maken heeft. Maar dit is echt absurd.
Jep. Daarentegen is er nu zoveel keuze, kijk eens naar wat andere merken. Je kunt ook draadloos gaan (2.4ghz, geen bluetooth ivm latency als je meer doet dan muziek luisteren.)

Sennheiser is niet zeg maar heus niet de heilige graal wat betreft muziekkwaliteit.

[Reactie gewijzigd door ToFast op 4 september 2020 20:52]

Ik heb 2 grote problemen. 1: Extreem gevoelige schedel, 2: Iets groter dan normale oren.
Dan vallen er al heel veel af. En ik wil liever bedraad, en ik hou van hoe Sennheisers klinken. Heb de GSP 550 ook al teruggestuurd. Hoofdkussen daar op kan ik niet verdragen.
Dat kan ik begrijpen. Misschien een paar pas-sessies in een winkel proberen met verschillende merken.