Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

Nick Redeker 6 juli 2010, laatste update op 6 juli 2010, 583 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• Goede Bass
  • Badstof boven band
  • Fluwelen oren
  • Uitneembare MIC
  • Uitschakelbare MIC

Minpunten

• Lange kabel(Zit soms onder mijn bureaustoel)

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik heb speciaal deze gekozen omdat ik zat rond te kijken naar een headset en ik vond de rest er maar een beetje matig uitzien(in de winkels in mijn buurt) dus ik dacht laat ik deze maar nemen.

Ik moet zeggen dat het een heerlijke headset is. Ik durf bijna te zeggen dat ik liever met deze headset opzit dan met mijn surround sound. Dit omdat de zware bass lekker klinkt met al mijn muziek maar natuurlijk ook met alle geweerschoten dit geld natuurlijk ook voor zwaar ronken de motoren in race games.

Verder zit hij altijd lekker op je hoofd door de zachte onderdelen hoofdband/oortjes.

Ook is het heel handig dat je de MIC met een knopje makkelijk kan afsluiten. Dit vooral als je even met iemand wil praten die naast je staat en niet wil dat de rest het hoort door voice activation.

Je hoeft hem natuurlijk niet altijd op je pc te gebruiken je kan ook makkelijk op je mp3/4 speler mee nemen, gewoon even simpel de MIC er af halen en je hebt een normalen headset.

Voor het vervoeren krijg je er ook nog een leren zakje bij.

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?

Hoezo niet verstelbaar? Die van mij heeft gewoon van die uitschuifbare rateldingen waarmee je hem groter of kleiner maakt. Pak de hoofdband en een van de oorschelpen maar eens vast en trek er aan. Hij schuift uit op de rand net boven de letters Links en Rechts.

[Reactie gewijzigd door Propheticus op 6 juli 2010 10:41]

Das vreemd mijne kan ik dus echt niet uitschuiven kan alleen de oren links en rechts omdraaien verder kan ik hem volgens mij niet uitschuiven. wil hem natuurlijk ook niet kapot trekken.
Omdraaien? Ik kan de schelpen slechts ~40graden draaien. En boven de handtekening van fatal1ty en de L (links) of de R (rechts) zit een randje/richeltje waar de band uitschuift.
Plaatje

[Reactie gewijzigd door Propheticus op 6 juli 2010 11:22]

Omdraaien bedoel ik niet zo letterlijk. en bedankt voor de tip hij was voor mij nog te nieuw dus ik wou niet kijken of ik hem kon uittrekken ik vond hem er te kwetsbaar voor uitzien. En had geen zin om er nog 1 te halen.
Beetje karige review.
Zo had ik graag willen weten waarom je voor deze hebt gekozen en niet voor een ander merk (Logitech)...
Mijn vorige headset was logitech die viel beetje uit elkaar
geen idee hoe dat kan O-)