Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Glossy Black

€ 49,95
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Glossy Black Review

wobe 30 april 2020, laatste update op 30 april 2020, 384 views Product gekocht

Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Glossy Black

De model o een overhyped muis die eigenlijk niet zo goed is. Heb deze muis 1 maand gebruikt en toen ging de kabel kapot (Eerste editie) In de muis zit een pixart 3360 sensor die 12k dpi heeft. De zijknoppen hebben teveel wiggle omdat ze niet goed erin zitten.

Pluspunten

• Pixart 3360
  • 49,99 Euro
  • Glossy
  • Matte
  • Wit en zwart

Minpunten

• Wiebelende zijknoppen
  • Scroll-wheel voelt niet fijn aan
  • De shellform

Heb deze muis 1 maand in bezit gehad maar daarna teruggestuurd omdat de kabel kapot was gegaan. Deze fout komt alleen voor bij de eerste editie van de model O, het kwam door het niet goed verzorgde kabel in de doos.

Sensor

De sensor die in deze muis zit is de pixart 3360 met een pullingrate van 1000HZ. Hij kon mijn flicks goed registreren. Dus niks te klagen over de sensor.

[h1]Vorm[/h1]
De vorm van de muis is heel belangrijk maar in mijn handen had ik na 10 minuten last van mijn hand omdat je hem heel lastig kan vasthouden. De muis was niet groot genoeg voor mijn hand (22 cm) maar een perfecte muis bestaat niet. De vorm lijkt op een zowie fk-1 en de honycombshell lijkt op die van de finalmouse.

[h1]Rgb Software[/h1]
De software van deze muis kan beter zoals de macro manager en de rgb instellingen.

Als je een goedkope muis wil dan is dit de muis voor jou maar als je iets comfortabel wil moet je voor de model D gaan

Heb jij ook een Glorious PC Gaming Race Model O (regular) Glossy Black?