sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse

Specificaties 8GB GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse Review

bazzer 14 januari 2020, 108 views Product gekocht

Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse

Performance zijn zeer goed voor dit geld, echter het grootste probleem is de drivers.. Ik heb deze kaart nu sinds augustus 2019 en heb nog geen enkele week zonder problemen gespeeld! Denk aan crashes, freezes, no signal input en BSOD.

Pluspunten

• Performance

Minpunten

• Drivers
  • Errors
  • Crashes

Zeer frustrerend want je zou wel denken dat de drivers een keer werken na 5 maand!

Nog geprobeerd hem te retourneren door hem aan te melden als reparatie, maar hier kunnen ze niets voor je betekenen helaas.

Mochten ik nu een week zonder problemen spelen, dan zal ik de review aanpassen met meer informatie.

Heb jij ook een Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse?

Laatste driver geprobeerd?
Ja, ik update altijd direct als er een nieuwe driver uit kwam.
Zelfs nog eens met oudere drivers geprobeerd dat zou helpen, maar helaas.
Jammer! Ik heb de Asus uitvoering en tot nu toe nog geen enkel probleem. Ik speel Apex en Rainbow6 Siege en het loopt als een trein.
Succes met je kaart!
Thanks, krijg hem deze dagen terug. Heb hem 2 weken gemist, misschien in de tussentijd dirver update geweest? Hoop dat die nu een keer fatsoenlijk draait haha