Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 3.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G9 Gaming Laser Mouse Review

Aelthar 26 mei 2010, laatste update op 26 mei 2010, 326 views

Logitech G9 Gaming Laser Mouse

Pluspunten

• Instelbaar
  • Stevig

Minpunten

• Drivers onder Mac OS

Een enorm fijne muis, welke goed stevig is, en betrouwbaar klikt. Enige jammere is dat de drivers niet echt geweldig zijn onder Mac OS X. Wat wel een enorm pluspunt is, en waarom ik hem geweldig vind onder de Mac: Mac OS X heeft een andere muis implementatie dan Windows. Apple muizen geven in een hoog tempo pulsjes af, en Mac OS matigt dit / regelt dit. Onder windows is 1 puls 1 pixel, en staat een Apple muis dus te snel. Omdat ik nog al eens wissel tussen Mac OS en (bootcamp) Windows, is deze on-the-fly instelbare muis dus echt enorm fijn!
Nog een pluspunt is de goed beschermde kabel (nylon omwikkeling), want bij mij MX500 was deze na een tijdje doorgesleten.

Heb jij ook een Logitech G9 Gaming Laser Mouse?

Ik heb deze muis nu bijna 1 jaar, hoewel hij erg leuke features heeft zoals verwisselbare cover (groter / kleiner) en verwisselbare gewichtjes, en de led (kleur instelbare) verlichte snelheidsinstelling, is het voor mij wel een apparaat waarvan ik na verloop van tijd kramp krijg omdat hij gewoon erg breed is. De nauwkeurigheid van de linker muisknop vind ik ook niet bijster groot. Enfin, gezien ook de forse prijs zijn er m.i, wel andere alternatieven, ook van Logitech zelf.