Logitech G15 Gaming Keyboard Review

da_flipped_man 24 juli 2006, 1.437 views

Logitech G15 Gaming Keyboard

Pluspunten

• Blauwe verlichting
  • Geluidsgeneratie
  • LCD-scherm voor CPU gebruik enzo
  • Vormgeving (typt erg relaxt)

Minpunten

• Brakke driversupport

Ik heb nu een aantal maanden mijn G15 draaien op mijn computertje. Vind hem echt heerlijk typen! Die blauwe ledverlichting is echt stoer en ben blij dat je hem zo als niet hoort... Beetje jammer dat 'the package' nogal leeg was en enkel een lame boekje erbij zat. Na de update op de logitech site van de drivers kreeg ik ook mijn G knopjes aan de praat. Enkel mijn audio control wil niet aan de praat (ligt aan mijn HID-service van windows, ik weet het, nog niet genoeg tijd gehad om in mijn register te gaan rommelen). Vind het ook vet dat er allemaal fora zijn voor dit keyboard, zodat ik dankbaar gebruik kan maken van de inspanningen van mede-G15'ers:). Samen met mijn G5-lasermuis van Logitech ben ik de komende jaren verzekerd van veel 'invoer-genot'
Beetje jammer dat hij 79,95 moest kosten... Maar wil niet meer terug naar mijn oude keyboard!

Heb jij ook een Logitech G15 Gaming Keyboard?

wel een beetje sumiere info maar ik moet zeggen dat het vrij moeilijk is een suvey te schrijven over een toetsenbord.

maar vertel bijvoorbeeld eens hoe die extra functies werken van die extra toetsen?
Op welke sites kunnen we tools downloaden om het scherm te veranderen?
Wat maakt het toetsenbord nu de meerdere buiten 'gewonen' toetsenborden?
Wat is er nu zo speciaal gaming aan?

Zijn de functies makkelijk te programmeren en zo ja welke sites beschrijven dit?
Word het werkelijk zo goed ondersteund in games want met mijn normale toetsenbord kom ik logisch gezien net wat toetsen tekort in bijvoorbeeld BF2

want zoals ik het nu lees is het meer een soort casemoddersgadget dan daadwerkelijk een gamerstoetsenbord.

Graag meer info :)
Hi all, ook ik krijg het multimedia gedeelte niet aan de praat.
kan iemand me vertellen hoe dit wel moet lukken?
Verder is het echt een fijn toetsenbord.
Jammer dat er zo weinig documentatie bijzit.

Greetz
Brakke driversupport? Geen last van. :)
Prijs 80 euro? Ik zou zeggen, kijk is even rond op internet. Je kan het keyboard voor 65 euro incl. bezorging al krijgen.

Voor de rest, beetje summier allemaal zoals ^^^ook al is aangegeven
Ik vind het een klein nadeeltje dat als je verlichting van de toetsen uitzet dat je dan meteen je letters niet meer kunt zien die worden bijna zwart. Verder i.d.d. een beetje magere review. Je rept met geen een woord over de mogelijkheid dat je macros kunt opnemen. Iets wat ik een hele bijzondere optie vindt. Thanks anyway.. }>