Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

prekz 20 mei 2010, laatste update op 28 mei 2010, 734 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• Goed geluid
  • Drivers

Minpunten

• Je hoort net niet alles

Ik heb deze headset ongeveer 2 jaar geleden gekocht, dat was meteen ook de tijd dat ik serieus begon met gamen.

Voor spellen als call of duty 2 is dit een geweldige headset en je hoord er genoeg mee. Uiteindelijk heb ik wat mogen spelen met andere headsets die beter maar ook duurder waren, het heeft daarom lang geduurt voordat ik eindelijk een andere heb gekocht.

Puur en alleen omdat deze headset zo goed was voor waar ik hem voor nodig had.

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?

Ik vind deze review nogal schraal.

Ik zou ter verbetering per beoordeling een kort verhaaltje schrijven waarin je onderbouwt waarom je tot die beoordeling gekomen bent. Daarnaast doet een plaatje of foto altijd wonderen en weet iedereen meteen over welk product het gaat.

sowieso bedankt voor het beoordelen, ik ben immers wel opzoek naar een nieuwe headset. Mijn sennheiser pc131 begint op de 'earpads' te slijten.

voor alsnog geen beoordeling, in de hoop dat je hem uitbreid.
Schraal vind ik een understatement.
Probeer even bij andere reviews te kijken, met name die veel sterren hebben, waar zij op gelet hebben bij het schrijven van een review. Ik waardeer je poging hoor!
En let ook even op, hoe je iets spelt. "Je hoord" is natuurlijk met een t ;)
Hoe bedoel je ''Je hoord net niet alles''? 8)7
Inderdaad.. wat hoor je niet dan? het begin van de zin wel.. maar het einde niet meer? Ga eens kijken naar andere reviews, kijk dan nog eens naar je eigen. Ga dan eens brainstormen over wat je nog meer in deze review wilt zetten.

En.. zinds waneer hoord wij dinguh?