Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart Review

resdari 24 februari 2006, 400 views

Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart

Pluspunten

• Dunne rand
  • knoppen oke weggewerkt
  • naar verhouding licht in gewicht
  • goede kleurverhouding

Minpunten

• Had in hoogte verstelbaar mogen zijn
  • voet is vrij licht niet in overeenstemming met mijn derde positieve eigenschap maar het scherm zelf is prettig licht.

Prima monitor, zeer over te spreken zowel om mee te gamen als om te surfen, tot nu toe nog geen andere dingen mee gedaan dus daar geen oordeel over.
De dunne rand is samsung eigen, vind ik een grote plus.
In vergelijking met mijn vorige monitor, neovo 417, is die scherm een verademing, geen witte verticale strepen meer, iets wat me het meeste stoorde aan de 417.
Ghosting etc geloof ik niet in :) geloof ik wel maar heb ik nooit ervaren dus ook niet met deze monitor.
De spulletjes die bij de monitor zaten waren precies wat ik verwacht dat bij een nieuwe monitor van any brand zou moeten zitten, wat kabels en de drivers.. heb nog een doos vol kabels plugjes en spullen die ik bij andere hardware kreeg en ik nooit iets mee doe.

Prima monitor dus.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart?

Wat een marginale review. Er valt veel meer over de scherm te vertellen. Je hebt nog helemaal niks over de belangrijkste dingen verteld zoals de beeldkwaliteit en de specificaties. Verder ontbreken er veel elementen voor het maken van een goeie review. Erg jammer, want dit is een sterk interessante scherm.
Hoe ziet het eruit als je gamed op 1024*768?
Goed B-) nogsteeds geen crt, heb ook mijn twijfels of dat ooit gaat gebeuren. Ondanks dat de beste tft die ik tot nu toe heb getest met games.