Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB Review

vandienNewbie 16 februari 2006, 499 views

Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB

Pluspunten

• goedkoop, betrouwbaar

Minpunten

• geen noemenswaardige punten.

Deze harde schijf van Maxtor doet het perfect. Gewoon een harde schijf die prima voldoet voor dagelijks gebruik lijkt me een adequate omschrijving.

Wat me direct opvalt is dat hij erg stil is vergeleken met m'n andere schijven (o.a. oude Maxtor en een Excelstor). Wel heb ik het idee dat deze iets warmer wordt maar dat is niet problematisch.

Verder is de prijs-kwaliteit verhouding gewoon erg goed. Goedkoop maar toch snel genoeg, betrouwbaar en wat betreft installatie en gebruik probleemloos. (wordt autom. herkend in XP en kan na partitionering direct worden gebruikt)

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB?

Wel kunstig hoor, dat je na een maandje al kan zeggen dat hij betrouwbaar is.
Wel interessant had geweest als je wat meer onderbouwing had gegeven:
Waarom geen top prestaties?
Hoe warm werd de harddisk dan (zijn prima tools om dat uit te lezen).