AG Neovo F-419 Review

akkiboetje 14 februari 2006, laatste update op 14 februari 2006, 397 views

AG Neovo F-419

Pluspunten

• Je hoeft weinig aan de frabrieks instelling te veranderen helder beeld voor dit geld ook een dvi aansluiting er bij

Minpunten

• Nog niet echt gevonden bij deze monitors.

Ik heb er nu 3 staan van Neovo de f-419 2x en een s-18 totaal geen problemen met pixels of andere dingen. De spellen draaien goed geen vertraging in het beeld. Ik hoor vaak van andere over dooie pixels maar van ieder die een heeft is er geen een met dit verschijnsel. Ik heb m'n scherm nu draaien op 1280*1024 en de helderheid en scherpte van het scherm vind ik echt zeer
Ik speel veel games, maar de games die ik doe zoals vietnam,grand theft auto enz speel ik met gemak. Ik had ook een samsung maar daar wilden de nieuwe spellen niet op draaien werd niet ondersteund weer een f-419 gekocht en draaid weer goed .Tot nu nog geen spijt gehad over deze aankoop en voor weinig geld een goed produkt met dvi kabel erbij.

Heb jij ook een AG Neovo F-419?