sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

AKG N700nc (Zilver, Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

AKG N700nc (Zilver, Zwart) Review

Anita1985Newbie 15 april 2019, 100 views

AKG N700nc (Zilver, Zwart)

Licht design, comfort, zuiver geluid, goede bas, mooie opberghoes en goede accessoires

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Design
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Opbergvakje in hoes

De headphones hebben een mooi design, licht van gewicht, wat het draagcomfort zeer fijn maakt. Het geluid is zuiver en helder, met mooie bastonen. De noise canceling functie is fantastisch en houdt heel veel geluid buiten. De normale optie is goed voor wanneer je meer alert moet zijn van je omgeving.
De knopjes op de phone zijn makkelijk in gebruik doordat het er maar een paar zijn. Zo scroll je gemakkelijk door de playlist en pas je snel het volume aan. Ook ben je snel gewisseld van noise cancelling naar normaal en vice versa.
De bijgeleverde opvanghoes heeft een speciale uitsparing waardoor je headphone niet verplaatst tijdens het gebruik. Ook zit er een vakje in voor de accessoires. Het enige minpunt hieraan is dat het vakje niet dicht kan, waardoor de accessoires soms door de hoes liggen. Dit maakt de kans op het verliezen tijdens het openmaken groter.
Mooi, goed apparaat wat ik zeker aanraad!

Heb jij ook een AKG N700nc (Zilver, Zwart)?