Sennheiser PC 373D

Sennheiser PC 373D Review

Morphisor!Newbie 28 februari 2019, laatste update op 28 februari 2019, 203 views Product gekocht

Sennheiser PC 373D

Goed geluid en comfortabel in gebruik. Bouwkwaliteit valt tegen na gebruik, klantenservice gaat er slecht mee om.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Virtual surround
  • Comfortabel

Minpunten

• bevestiging kussens laat los
  • Klantenservice zeer matig

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4
In december gekocht, veel gebruikt sindsdien. Erg tevreden over geluidskwaliteit, zowel in virtual surround als stereo modus. Eenvoudig te herkennen en te switchen middels de unit op de kabel.

De headset zit ook prettig op het hoofd, ook in lange sessies.

Helaas gaat mijn score toch een stuk omlaag, vanwege een probleem met de bevestiging van de kussens. Specifiek, de kussens op de brug over het hoofd heen vertoonden al na enkele weken sporen van loslaten van de lijm. Dit werd langzaam erger, waardoor ik ging vrezen dat ze los zouden laten.
Hierop contact gezocht met Sennheiser klantenservice, met een rma zou het opgelost worden. Dat ik dan zelf de verzendkosten moet dragen, kan beter, maar ok dan maar.
Bij ontvangst terug is het hoofdkussen wel iets gelijmd, maar ik zie ik nog steeds aan 1 kant duidelijke ruimte waar het kussen vast had moeten zitten. Op het retourformulier staat doodleuk dat ik voortaan maar de headset anders op moet zetten, om verder loslaten te voorkomen.

Deze gang van zaken is voor mij voldoende reden om van een goede naar een slechte beoordeling te gaan.

Heb jij ook een Sennheiser PC 373D?

ik heb er ook last van. van het n stukje lost komt.

je kan dit altijd nog fixen met 1 seconden lijm