Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming

Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X470 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming Review

Hamza_zpNewbie 26 januari 2019, 145 views Product gekocht

Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming

Prima product voor een goede prijs!

Pluspunten

• Snel
  • Hoge kwaliteit
  • lage prijs

Minpunten

• niet robuust gebouwd

Layout Score: 5
Ik heb mijn pc helemaal opnieuw opgebouwd en besloot op dit board vanwege de prijs. Het is mijn eerste gigabyte-hardware sinds ik tot nu toe altijd op Asus ben geweest.

Er zijn er veel op internet en in fora die klagen over het bord vanwege incompatibiliteit met andere componenten. Ik installeerde 16GB Corsair Vengeance LPX met 3200MHz en een Ryzen 2700X.
Alles verbonden en bedraad dus ik heb het systeem opgestart. Alles was er meteen, geen fouten geen problemen.
Windows 10 is geïnstalleerd, geen probleem. Alle stuurprogramma's worden vervolgens bijgewerkt en het systeem werkt superstabiel en zonder problemen. Ook een OC op 4Ghz van de processor is mogelijk zonder problemen. Zeker voor liefhebbers, dat is niet genoeg, maar het is genoeg voor mij allemaal.

Dus ik raad het bord van mijn kant ten zeerste aan. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding is top!

Heb jij ook een Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming?

min punt , "niet robuust gebouwd" zou je daar ook een uitleg van kunnen geven?