Gigabyte Z390 Aorus Ultra

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Z390 Aorus Ultra Review

jellevddNewbie 26 januari 2019, 98 views Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Ultra

top moederbord voor een zeer sterke prijs.

Pluspunten

• RGB
  • geïntegreerde wifi aansluiting
  • USB C

Minpunten

• te weinig RGB

Layout Score: 3
aangekocht als een vervanging voor men 4700k cpu en moederbord en ben er heel tevreden van.

- de unboxing expierience:
het bord zit stevig verpakt in de doos, als je de doos opendoet word je gelijk begroet door het bord, als we het bord even aan de kant leggen zien we gelijk de documentatie en sticker sheet.

in de handleiding zelf word alles mooi uitgelegd en de bijgeleverde case badge is zeker een pluspunt.

- installatie proces:
in de handleiding word alles goed uitgelegd dat zelfs een leek dit bord zonder problemen kan monteren en aansluiten.

in de doos zelf zit ook een CD drive voor de drivers te installeren, dit is mooi meegenomen echter heeft mijn case geen dvd drive. op de site staan wel alle nodige drivers die je nodig hebt.

besluit:

het is een zeer goed bord met heel veel features en voor de prijs is het zeker en vast zijn geld waard.

Heb jij ook een Gigabyte Z390 Aorus Ultra?