WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart

Specificaties 4TB 2.5" HDD met USB 3.2(G1) - Bekijk alle specificaties

WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart Review

mkleinman 3 januari 2019, 553 views Product gekocht

WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart

Eerste indruk is onbetrouwbaar. Schijf 1 ging na paar uur kapot. Nu vervangen voor een nieuwe die het, tot nu toe, beter lijkt te doen

Pluspunten

• Klein
  • Veel opslag
  • Veel waar voor je geld

Minpunten

• Onbetrouwbaar?

Mobiliteit Score: 4
Eerste indruk is niet goed. 02-01 een 4TB versie gekocht. Performance van deze schijf was slecht met transferrates van slechts 20MB/sec. Na paar uur data transfer viel de schijf terug naar slechts 170kb/sec.

Na een herstart werd de schijf niet meer herkend en hing mijn machine op totdat ik de kabel er weer uit trok. Na diverse testen tot de conclusie gekomen dat de schijf definitief was overleden.

03-01 de schijf omgeruild. Deze schijf doet het beter met bijna 100MB/sec transferrate.

De komende dagen houd ik de schijf in de gaten en zal de review uitbreiden.

Heb jij ook een WD Elements Portable USB 3.0 4TB Zwart?

Ga je de review nog uitbreiden? Hoe bevalt de schijf tot dusver?