Gigabyte GV-N66T128VP Review

FoxMulder-NL 27 januari 2006, 584 views

Gigabyte GV-N66T128VP

Pluspunten

• Simpele installatie, stil en snel.

Minpunten

• Koeler is best groot, bij mij past 't precies.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Echt een schitterende grafische kaart. Ik ben overgestapt van een geforce TI4200 en het is echt een wereld van verschil. Mijn p4 2,4gh kan nu weer een tijdje mee. De installatie verliep vlekkeloos (moederbord Asus P4B533). De passieve stille koeler is groot, maar niet extreem zwaar. De GPU temp blijft bij uren gamen op ongeveer 70 graden staan. De kaart kan officieel maximaal 127
graden (!) aan. Heb wel een goede intake en outtake fan in mijn computerkast gebouwd. Voeding is een simpele 300watt en merk geen enkel probleem met stabiliteit.

Games (Doom3) lopen weer lekker soepel. Zelfs in gewoon windows loopt alles veel soepeler. Internetpagina's worden eerder opgebouwd, animaties gaan soepelen en ook video ziet er gewoon scherper uit met meer kleurdiepte. Heb een BenQ
FP937s+ LCD monitor 1280x1024 en ik ze echt groot verschil. Absolute een aanrader.

Heb jij ook een Gigabyte GV-N66T128VP?