Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart Review

bugsie601Newbie 25 januari 2006, 660 views

Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart

Pluspunten

• Mooi scherp beeld. Stabiele opstelling. Geen pixeldefecten.
  • Ingebouwde voeding. Geen hinderlijke brom o.i.d.

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar en voet kan niet draaien.
  • Backlight lek aan bovenrand.
  • Geen Nederlands in menu.

Ik heb deze monitor nu al zo'n drie weken intensief in gebruik. Bij oplevering geen pixeldefeten en nu nog steeds niet. De beeldkwaliteit vind ik zeer goed, een sprankelend beeld. Van ghosting is geen sprake,met Need for Speed Most Wanted een mooi beeld. Bij een heel zwart beeld zie je wel wat backlight lek aan de bovenrand, maar daar heb ik verder geen last van. Het geheel is netjes afgewerkt, de knopjes zitten weggewerkt onder de onderrand en zijn goed bereikbaar, alhoewel ik ze nauwelijks gebruik. De prijs voor deze monitor was EUR 369,- Ook wel prettig is dat de voeding zit ingebouwd en niet zoals sommige monitoren met een losse netvoeding is uitgerust. Mijn ervaringen betreffen alleen de DVI-aansluiting; de VGA-aansluiting gebruik ik niet. De kijkhoek is redelijk, alhoewel er onder een hoek verkleuring optreedt. Omdat het scherm mat is heb ik geen last van spiegeling.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart?