Denon HEOS Bar

Specificaties Soundbar met 4x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS Bar Review

KlaasGerritNewbie 2 december 2018, 366 views Product gekocht

Denon HEOS Bar

Erg duur product als blijkt dat de bediening en connectie nogal... te wensen overlaat (op zn zachtst gezegd). Ja, als de set draait, dan is t geluid echt prachtig, maar bij uitval heb je geen geluid en krijg je van mij als eindoordeel een 'slecht'.

Pluspunten

• Prima geluid
  • Mooi design
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Slechte connectie
  • Geen HEOS support

Geluidskwaliteit Score: 4
Goh, wat was ik blij met mijn nieuwe aankoop, vorige week. De HEOS Bar in combinatie met de HEOS Subwoofer. Installatie ging naar wens en ik had de set al snel draaiende. Prima geluid, eerlijk. Alleen de bediening van de HEOS app vraagt erg veel gewenning. Ook nu nog erg onlogisch, dit moet toch beter kunnen!
Vanmorgen kwam ik er achter dat de Sub niet meer meedeed. Eens een zoekslag maken in die kl*te app leverde niets op. Dan maar opnieuw verbinding laten maken en koppelen met de Bar. Toen begon pas echt de frustratie. Het verbinden met wifi ging zeer moeizaam, en als die dan eenmaal verbonden was dan werd het onmogelijk om de Sub te koppelen aan de Bar, met als resultaat dat de Sub ook meteen weer was verdwenen uit 'mijn apparaten'. Ik ben echt anderhalf uur bezig geweest om maar weer opnieuw te verbinden, koppelen, resetten tot grote frustratie!! Vervolgens geprobeerd om de HEOS hulplijn in te schakelen, maar deze was wegens technische (!) problemen niet bereikbaar. Gelukkig stond er een telefoonnummer bij voor "noodgevallen".... maar ook die was niet bereikbaar. Slechte slechte zaak.

Uiteindelijk alles losgekoppeld en, als ware het een nieuwe set, alles opnieuw laten verbinden en koppelen. Dat werkte gelukkig wel, want ik stond op het punt om de hele set in te leveren en nooit weer iets van Denon aan te schaffen.
Overigens gaat dit alsnog gebeuren als blijkt dat de Sub of Bar regelmatiger gaan uitvallen.

Mijn beeld van Denon is hierdoor enorm in het negatieve bijgesteld.

Heb jij ook een Denon HEOS Bar?

Heb je nog steeds last van een wegvallende subwoofer? Ik heb de set al vanaf november 2017 en hier met grote regelmaat last van. Denon kan mij niet helpen, zij kennen de klacht niet. De oplossing, zoals opnieuw koppelen, reset, volledige reset, wachten op updates enz.,heb ik al tig keer uitgevoerd, zonder resultaat. Om gek van te worden. Ik ben daarom erg benieuwd of je er nog last van hebt en mogelijk de oorzaak weet.