1 review

Turtle Beach Ear Force Recon 60P

Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Ear Force Recon 60P Review

driveclubie 29 november 2018, 148 views Product gekocht

Turtle Beach Ear Force Recon 60P

Weinig over deze te zeggen. Het is een stereo koptelefoon die ik nu al 2 jaar heb en ik vind hem oke voor de prijs. Zie volledige review bij uitgebreid.

Pluspunten

• Geluid
  • Regelaar
  • Microfoon
  • Plastic maar wel heel sterk gebouwd

Minpunten

• Comfort
  • Stereo
  • Beetje te veel bass soms.

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4
De koptelefoon is stug en oncomfortabel en na een uur doet het al een beetje pijn op je hoofd. Maar het geluid is best goed voor de prijs. En de microfoon is heel erg goed(soms beter dan andere headset microfoons bijvoorbeeld de razer manowar of hyperx cloud 2!). Je hebt een geluids regelaar met een mute knop die nog steeds goed werken. Hij is makkelijk mee te nemen.
Ik gebruikte het op mn computer met razer synapse surround pro zodat ik een beetje kan aanpassen wat geluid style ik wil en hoeveel bass en een de surround mode van razer werkte opzich wel goed met de koptelefoon. Het is nu mn secundaire koptelefoon. De hyperx cloud 2 is mn primaire.

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Recon 60P?