HyperX Cloud II Red

HyperX Cloud II Red Review

driveclubie 29 november 2018, laatste update op 29 november 2018, 308 views Product gekocht

HyperX Cloud II Red

Ik had een Turtle beach Earforce Recon 60P maar die werd oud na 2 jaar en was best oncomfortable. Dus ik ben naar wat koptelefoons kijken en hier ben ik op uitgekomen en ik ben er erg blij mee. (zie de rest op uitgebreid review)

Pluspunten

• Geluid
  • Plug en Play(PC)
  • Comfort
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen software
  • Microfoon
  • De extra earcups(stof)

Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4
De koptelefoon is heel erg comfortabel ook na urenlang gamen(7+uur) en sluit het geluid van buiten goed af.
Het geluidkwaliteit is supergoed voor deze prijs(ik heb de logitech g433 en corsair Void pro een keer geprobeerd bij een vriend van me en die 2 andere waren 'oke'). Als je de surround knop drukt dan klink alles meer open en je krijgt een beetje minder bass een meer treble wat wel wennen is maar uiteindelijk heel fijn. zonder de surround klinkt het geluid ook heel goed en voor muziek luisteren of filmpjes kijken. Jammer genoeg kan je het geluid niet aanpassen omdat er geen software voor bestaat.
De microfoon is verstaanbaar en sluit goed af van de dingen om je heen maar de compressie is heel hoog en klinkt best matig. En ik vond het persoonlijk altijd fijn als ik mezelf kon horen en dat kan je niet bij deze maar daar ben ik nu wel aangewend.
De bouwkwaliteit is geweldig en de koptelefoon is mooi afgewerkt en niet zwaar op je hoofd.
Je krijgt ook een setje extra earcups van stof erbij maar die laat geluid van buiten makkelijker door en ik vind dat ze een beetje kriebelen. het wisselen van de earcups is ook lastig en kost tijd. Standaard zit de leren earcups erop.
Ik zou deze koptelefoon aanraden!

Heb jij ook een HyperX Cloud II Red?

Reviews door de redactie