Tweakers zegt: 8,5

Logitech G933 Zwart

Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Logitech G933 Zwart Review

SIG442 9 november 2018, 499 views Product gekocht

Logitech G933 Zwart

Na 1 jaar kapot, vanaf het begin al niet goed gewerkt. Lees aub de lange beschrijving voor meer informatie.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Zit vrij lekker op het hoofd
  • Grote en diepe oorschelpen
  • RGB

Minpunten

• Zeer snel kapot
  • Batterij snel leeg
  • Mic doet het zelden
  • Zakt snel af en dus oppassen met vallen
  • Software werkt totaal niet zoals bedoeld
  • Reset zich zelf vaak
  • Surround nooit goed gewerkt
  • Prijs vs kwaliteit

Opnamekwaliteit Score: 1
Features Score: 3
Ik had een aantal jaar geen headset omdat die van mij kapot was gegaan, tot in October 2017 toen ik eindelijk na maanden gespaard te hebben genoeg geld had om zowel deze headset aan te schaffen als de reis te bekostigen. Na thuis komst direct natuurlijk installeren en proberen. Het viel me direct op dat er veel opties waren, maar helaas veel dat ook niet wilde blijven werken zoals ik had ingesteld.

Nu moet ik toegeven dat in dat jaar ik aardig geluid had, maar omdat de headset steeds bleef schakelen tussen diverse modes en ook vaak zich zelf opnieuw moest opstarten had ik veel ellende er aan vanaf het begin.

Na bijna 1 jaar is deze headset dan ook op. Er is duidelijk hoorbaar dat er iets stuk is gegaan binnen in (klein onderdeeltje rolt los rond. Moet er niet aan denken hoeveel ellende het gaat kosten als je dat in je oor krijgt!) Ook is het geluid duidelijk einde verhaal.

Ik heb altijd een hoge verwachting gehad van Logitech, maar in dit geval is het een vreselijk slecht product. Ik heb een G15 Refresh keyboard die het momenteel nog steeds doet sinds ik hem kocht in 2007! (ook al is een pootje gebroken en begint het minder te worden). Maar dit splinter nieuwe ding kan nog niet eens 1 jaar mee!

Er is een zeer lange waslijst dat ik niet eens kan toevoegen in de negatieve punten:

- Draadloos bereik is slecht
- Draadloos, maar toch een kabel nodig hebben anders niets doen
- Kraakt bij geringe beweging
- Probeert vaak dezelfde update te installeren (erg irritant)
- Customer support laat niets van zich weten
- Linker oor geeft vaak geen geluid al dan niet zeer slecht (als of je in een badkamer zit met je hoofd onder water)

Ik ben ZEER ontevreden over dit product! Ik zou graag mijn geld terug willen hebben voor deze miskoop, ik vraag mij af hoe dit product uberhaubt door de keuring is gekomen! Ik heb dit in 26 jaar lang gamen nog NOOIT mee gemaakt dat een bedrijf het zo bont weet te maken. Ik zit nu zelfs te twijfelen of ik wel andere producten nog van hun wil kopen, ik voel me in de steek gelaten en belazerd!

Nogmaals, altijd een goed gevoel gehad over Logitech, maar dit product slaat echt alles!

Heb jij ook een Logitech G933 Zwart?

Reviews door de redactie

ik sluit me hierbij aan. microfoon hypersensitive.. kraakt aan alle kanten alsof het cheap plastic is. en nu na weken issues met die microfoon en krakend geluid voor andere is die er helemaal mee gekapt.

ik ga op zoek naar een andere headset en merk want ook de software is om te janken.